A Google Ads (régebbi nevén Google Adwords) a legnagyobb és legismertebb online hirdetési rendszer, melynek segítségével számos potenciális vásárló, illetve ügyfél számára juttathatjuk el a hirdetésed. A Google keresője az egyik legaktívabb keresőoldal, mely napjaink internet felhasználóinak több mint 90%-át is képes elérni. Nem véletlen, hogy ennek a hatalmas lefedettségnek köszönhetően a leghatékonyabb hirdetési felületek egyikeként tartják számon.
Légy te is részese a sikernek, használd ki a Google Ads (AdWords) lehetőségeit! |
Nagy előnye, hogy részletesen nyomon követhetünk vele olyan adatokat, mint például hányszor jelent meg a hirdetésünk, hányan kattintottak rá, így eredményessége elemezhető és igény szerint változtatható. Pontosan behatárolhatjuk, megcélozhatjuk a megszólítani kívánt felhasználókat, ezáltal hatékonyabbá tehetjük kampányunkat.
A rendszer PPC alapon kínál hirdetési lehetőséget, ami azt jelenti, hogy hirdetőknek csak a hirdetésekre történő kattintások után kell bárminemű összeget fizetnie, kikerülve a felesleges reklámozást és biztosítva azt, hogy elsősorban azokat érjük el, akiket a valóban érdekelnek a termékeink vagy szolgáltatásaink.
Miért hasznos ez?A céged által kínált szolgáltatások vagy termékek pont akkor jelennek meg a keresőben, amikor a potenciális ügyfelek a legaktívabb érdeklődők. Mindezért pedig csak akkor kell fizetned, ha rákattintanak hirdetésére vagy megnézik videód, mindamellett, hogy annak látogatottsága is fokozottan növekszik.
|
Hol jelenik meg hirdetése és hogyan?
Amikor rákeresünk egy kifejezésre a Google keresőjében, akkor az organikus találatok felett, alatt és mellett kiemelten jelenhetnek meg ezek a fizetett tartalmak, melyek megjelenése a GoogleAds rendszerében állítható be.
Az Ads hirdetés egy címsorból, két sor szövegből és abból az URL címből áll, amelyre a felhasználót navigálja a rendszer a hirdetésre kattintva. Alkalmazhatunk szöveges mellett képi és videó hirdetéseket is, sőt a remarketing segítségével azokat is ismét megszólíthatjuk, akik már jártak korábban az oldalunkon. Ráadásul egy kampány elindításához nincs szükség a Google aktív közreműködésére, hiszen ezek egyedi összeállítása és aktív levezetése az te saját fiókodból történik.
A megfelelő beállítások után hirdetései megjelennek a találati listán, a Google pedig automatikusan levonja az összeget az érkező kattintások után.
Miért éri meg egy AdWords reklámkampány?
|
Az eredményesség érdekében fontos, hogy tisztában legyünk üzleti céljainkkal és kampánystratégiánkkal. Hiszen egészen más célközönséget kell megcéloznia egy nyomdaipari termékeket forgalmazó cég webshopjának, mint például egy szépészeti szolgáltatást népszerűsítő oldalnak.
Ha egy hirdetés nincs megfelelően menedzselve, a rossz beállításoknak köszönhetően könnyen veszteségessé is válhat. Weboldala nem juthat el a potenciális édreklődőkhöz vagy vásárlókhoz. A sikeres AdWords kampány szakértői tudást igényel, hogy a finombeállítások révén optimalizáljuk hirdetését és csökkentsük a költségeit. Így ön elkerülheti a drága kulcsszavak megvásárlását, hirdetésének rossz pozícióját vagy a keresési felületről való eltűnését.
legismertebb online hirdetési rendszer, melynek segítségével számos potenciális vásárló, illetve ügyfél számára juttathatjuk el a hirdetésünket.
A Google keresője az egyik legaktívabb keresőoldal, mely napjaink internet felhasználóinak több mint 90%-át is képes elérni. Nem véletlen, hogy ennek a hatalmas lefedettségnek köszönhetően a leghatékonyabb hirdetési felületek egyikeként tartják számon.
Nagy előnye, hogy részletesen nyomon követhetünk vele olyan adatokat, mint például hányszor jelent meg a hirdetésünk, hányan kattintottak rá, így eredményessége elemezhető és igény szerint változtatható. Pontosan behatárolhatjuk, megcélozhatjuk a megszólítani kívánt felhasználókat, ezáltal hatékonyabbá tehetjük kampányunkat.
A rendszer PPC alapon kínál hirdetési lehetőséget, ami azt jelenti, hogy hirdetőknek csak a hirdetésekre történő kattintások után kell bárminemű összeget fizetnie, kikerülve a felesleges reklámozást és biztosítva azt, hogy elsősorban azokat érjük el, akiket a valóban érdekelnek a termékeink vagy szolgáltatásaink.